За нас

aboutIMG-02
Retail in detail

Ние сме българска компания, създадена през 2010г. в град София. Основната дейност на компанията е разработване  и продажба на високотехнологични решения и бизнес консултации  за измерване и анализ на търговската ефективност на основата на преброяване на потока от клиенти.

Екипът на компанията включва опитни хардуер разработчици, софтуерни инженери и бизнес консултанти в сферата на търговията на дребно. Чрез обединяването и комбинирането на различни знания и професионална подготовка, компанията може да се похвали с наличието на изключително модерни и прецизни решения за измерване на трафика от посетители. Технологичните продукти осигуряват на нашите клиенти най-високото възможно съотношение между качество и цена.

Нашите най-големи клиенти са търговски обекти и обществени сгради, към които ежедневно се генерира огромен поток от посетители. Ефективното им управление изисква от мениджърите да измерват точно, ежедневно и непрекъснато нивата на клиентопоток през техните обекти.


Клиенти

  • Мобилтел ЕАД
  • Vivacom
  • UniCredit Bulbank
  • Сити Център Ловеч
  • Orange Center
  • ESPRIT
  • Мегияс
  • Меркари България
  • Chipolino
  • MaxCOM
  • МЕДЕЯ
  • KINDERLAND
  • My Silver
  • Аптеки Адонис
  • Аптеки Фарма Стор
  • Аптеки 36,6 Пловдив
  • Аптеки Рени Видин
  • Сдружение на независимите аптеки
  • Агрион

Партньори

Austria Telecom Group
partnersLogos-01Компанията е най-големият  телеком оператор в Австрия. Същевременно е успешно позиционирана на международните пазари в Централна и Източна Европа. Телекомуникационната компания наброява над  16 000 служители. Портфолиото на Austria Telecom Group обхваща разнообразни продукти и  услуги: гласова телефония, високоскоростен интернет, мултимедийни услуги, трафик на данни и ИТ решения и други. Партньорството между австрийския оператор и Retail In Detail стартира от 2011г.
www.telekomaustria.com

Ladger
partnersLogos-02Ладжър е софтуерна компания  с 10 годишна история. Дейността на компанията  е  специализирана в проектиране, бизнес анализ, софтуерна разработка, внедряване, поддръжка и развитие на уеб базирани софтуерни приложения. Партньорство между двете компании  датира от създаването на Retail In Detail през 2010г.
www.ladger.com

Екипът

Екипът на Retail In Detail представлява надежден партньор на мениджъри от различни нива и собственици на търговски вериги. Чрез измерването на трафика от посетители те доставят висока добавена стойност към управлението на бизнесa в сферата на търговията на дребно. Точното измерване на интеракцията между отделния магазин и клиентите осигурява обективна информация за следните управленски въпроси:

  • Колко в действителност е посещаван всеки ваш обект?
  • Кога има най-много клиенти и оптимизиран ли е работният ви график?
  • Колко е броят на посетителите, които не се превръщат в клиенти?
  • В кой от вашите обекти са най-ефективни търговците?
  • Как да оптимизирате процесите си така, че да превръщате повече посетители в клиенти?
Направления

Retail In Detail  е компания, която работи в няколко направления:

  • Разработва  хардуерни и софтуерни продукти за броене на клиенти;
  • Предлага инструменти за измерване и анализ на търговската ефективност;
  • Предоставя бизнес решения и консултации за търговски мениджъри и управители на вериги от магазини;
Какво не сме?

Retail In Detail не е просто доставчик на устройства за броене на посетителите в търговски обекти. Компанията има ролята на основен партньор на мениджърите в търговията на дребно. Тя предлага цялостна система от бизнес решения, съставена от количествени и качествени показатели, които да обективизират представянето на отделен обект или верига от магазини.

Най-често в практиката, търговските мениджъри и собственици на магазини съсредоточават управленските  си решения до позиционирането на обекта и популяризиране чрез рекламни кампании. Те често не осъзнават, че това са само инструменти, насочени към най-важния и основен елемент в търговията на дребно, а именно – потока от клиенти.

Философията на Retail In Detail гласи следното: „Само това, което се измерва, може да бъде променено.”


Основател

Ivailo-Kunev
Ивайло Кунев

основател

вижте подробна информация за тук

Бизнес развитие

Компанията основава бизнес концепцията си върху най-фундаменталния измерител на търговска ефективност: измерване на клиентопотока. Наясно сме, че съвременната бизнес среда непрекъснато отправя нови предизвикателства пред мениджърите в търговията на дребно. Най-често тези предизвикателства за търговските компании се  свързват с огромни инвестиции в:

  • Маркетинг и реклама;
  • Подбор, обучение и развитие на търговски персонал;
  • Мърчандайзинг;

Ние в Retail In Detail вярваме, че високоефективното управление в търговията на дребно се нуждае не само от инвестиции за бъдещи периоди, но от точно измерване на представянето и прецизно прогнозиране на кризи, спадове и пикови моменти за бизнеса. Планираме да продължим и задълбочим усилията си в разработването на иновативни технологии с цел генериране на безценна статистика за поведението на клиентите  в търговските обекти и обществени сгради. Също така ще съсредоточим енергия, знания и опит в конструирането на различни аналитични инструменти, които да подпомагат мениджърите в търговията на дребно при измерването на ефективността и управлението на търговски обекти и вериги.

История

Retail In Detail стартира дейността си през 2010г. с разработка и производство на сензорни датчици за измерване потока от клиенти към търговски обекти. Екипът на компанията непрекъснато търси иновативни решения, чрез които да автоматизира процесите по събиране, изпращане и анализ на генерираните данни от входовете на търговските обекти. Успяват да намерят решение за пренос на данни, което е изцяло независимо от наземните интернет мрежи. Специалистите на Retail In Detail разработват брояч на посетители на основа на сензорен датчик, който предава информацията към сървър посредством GSM мрежата.

В началото на 2011г Retail In Detail започва официално партньорство с най-големия мобилен оператор в България – Мобилтел ЕАД.

След разрастване на дейността компанията започва да си партнира в общи международни проекти с австрийската телекомуникационна компания Telekom AustriaGroup.

През 2012г. екипът на Retail In Detail стартира разработването на собствено решение за броене на клиентопоток посредством видео камери.

 

Измервате ли обективно представянето на вашите магазини?