Обучение Основи на “Category management” с Ивайло Кунев – 22.04-23.04.2017г

Двудневно обучение в 5 модула:

Модул 1

Маркетингов подход при управлението на асортимента.
Резултати:

  • Оценка на клиентите. Сегментиране на пазара. Профил на стратегическите групи клиенти
  • Какво купуват клиентите? Кои са скритите мотиви за покупка?
  • ABC анализ и използването му за управление на клиентския и асортиментен портфейл

Модул 2

Формиране на стоковите категории. “Category management”: принципи, организация, методи на управление.
Резултати:

  • Видове и типове продуктови категории. Формиране на номенклатурата на продуктовите категории
  • Методи и процедура за класификация на асортимента. Разработване на асортиментна концепция за продуктовата категория
  • Анализ на ефективността на продуктовата категория. Оптимизация на структурата на категорията

Модул 3

Асортиментна стратегия
Резултати:

  • Определяне на целите за развитие на продуктовата политика. Методи за формиране на асортиментната стратегия
  • Оценка на конкурентноспособността на продуктовата категория. Избор на конкурентна стратегия
  • Оценка на ефективността на асортиментната политика

Модул 4

Управление на асортиментните категории
Резултати:

  • Поставяне на цели и задачи пред управлението на асортимента
  • Прогнозиране на търсенето. Определяне на величината и структурата на търсенето
  • Оценка на потенциала на стоковата категория. Съставяне на прогноза за продажбите

Модул 5

Оптимизация на асортимента
Резултати:

  • Анализ на асортимента. Какъв е асортиментът ни (твърде широк или тесен)? XYZ – анализ
  • Насоки за усъвършенстване на асортимента (разширяване, подреждане, хармония)
  • Как без да имаме информация за продажбите на продуктите на конкурентите ни да управляваме асортимента с помощта на BCG матрица?
  • Практически инструменти и навици за оптимизиране и управление на асортимента. Готови шаблони в MS Excel за анализи, BCG, и ABC-XYZ – анализ

 

Целта на категорийния мениджмънт е да осигури възможност за:
  • Увеличаване на брутната печалба с над + 2%
  • Увеличаване на средната сметката до 15%, а броят на покупките до + 14%
  • Оптимизиране на асортимента и предлаганите стоки
  • Увеличаване на обращаемостта на категориите продукти
  • Подобряване на условията за покупка с + 2 – 4%

 

Видео от изминалия уебинар

За кого ще е най-полезен:

  • Магазини за хранителни стоки
  • DYI / Магазини „Направи си сам“
  • Магазини за – Цигари, алкохол и захарни изделия
  • Аптеки
  • Козметични магазини и дрогерии
  • и други

Аудитория:

  • Мениджъри по закупките
  • Продуктови мениджъри
  • Търговски директори
  • Изпълнителни директори
  • Маркетингови мениджъри
  • Всеки който отговаря за зареждане на търговски обекти

Дата на провеждане: 22.04 събота 10.00 до 17.30 и 23.04 неделя 9.00 до 15.00
Къде: Илиев Център – София, Студенски град до зала Христо Ботев

Далновидна инвестиция
2 в 1 двама участника на цена – 600лв.
Срок на валидност: 05.03 – 10.04.2017г.
Предварителна инвестиция
Цена: 350лв.
Срок на валидност: 10.04 – 15.04.2016г.
Инвестиция в последния момент
Цена: 499лв.
Срок на валидност: 15.04 – 22.04.2017г.
Регистрация за участие тук

 

Допълнение към цената:
• Цените са без включен ДДС.
• В цената са включени кафе-паузи, сертификат за участие и учебни материали.

Измервате ли обективно представянето на вашите магазини?