Услуги

Екипът на Retail In Detail работи активно с мениджъри от различни търговски компании. На база на опита и впечатленията от тенденциите на retail пазара сме идентифицирали някои от ключовите предизвикателства, които осезаемо влияят на бизнеса:

  • Конкуренцията става все по-силна;
  • Клиентите все по-взискателни…но все по-малко лоялни;
  • Търговските Молове все повече;
  • Персоналът  е все по-слабо мотивиран…но очакващ  все по-високи заплати;

servicesRIDС цел ефективно да подпомогнем работата на маркетинг и търговските мениджъри, а и за да отговорим адекватно на предизвикателствата от бизнес средата сме разработили следния процес за бизнес консултиране

Ние в Retail In Detail се водим  от вашите основни приоритети при  управлението  на  бизнеса в търговията на дребно:

  • Да увеличите продажбите и търговските резултати на вашите магазини;
  • Търсите начин по-ефективно да измервате вашите разходи в маркетинг и реклама;
  • Търсите начин да оптимизирате смените и да постигнете по-висока продуктивност;
  • Обмисляте нови локации, нов мърчандайзинг или нов търговски подход и искате да измерите ROI;
  • Търсите лесен за използване инструмент за анализ, който да позволи на вашите оперативни мениджъри да постигат по-добри резултати;
  • Имате внедрена система за измерване на клиентопотока, но искате тя да генерира реално подобрение на бизнеса.

 

 

Пакети услуги

Предлагаме ви пакет от различни услуги, които ще отговорят на вашите бизнес приоритети за ефективно управление на търговски обекти:

  • Трафик анализ и репорти

    Ние ежедневно, седмично или месечно наблюдават данните за клиентопотока във вашите търговски обекти
  • Анализ на конкуренцията

    Ние прекарваме часове, както във вашия магазин и в търговските обекти на вашите конкуренти, наблюдавайки
  • Наблюдения в реално време

    В основата на всяка една наука винаги са стояли наблюденията. По подобен начин в сферата на търговията
  • Ритейл консултации

    Важно е да се измерва клиентопотока към търговските обекти, но още по-важно е да успяваме да превръщаме данните
  • Ритейл коучинг

    Вижте нашите три програми за ритейл коучинг и изберете най-подходящата за Вас! Да те работят успешно.
  • Планиране

    По-голямата част от проблемите, които имат търговците най-често се допускат още на ниво първоначално планиране

Измервате ли обективно представянето на вашите магазини?