Специално предложение – Retail in detail

Специално предложение

specialno-predlojenie-logo
Специално предложение

Вие сте собственик на търговски обекти и изпитвате следните затруднения:

  • Усещате, че бизнесът ви е в застой и не може да достигне потенциала си за растеж
  • Смятате, че персоналът в обектите не е достатъчно компетентен и не може да реализира набелязаните цели и резултати
  • Работната атмосфера е неприятна и създава условия за много конфликти между служителите
  • Липсва ви конкретна организация на търговските процеси и обслужването на клиенти

 

Имате нужда от следните промени в организирането на вътрешно-фирмените процеси:

  • Да преодолеете субективния фактор при обслужването на клиенти
  • Да привличате и задържате постоянни и удовлетворени клиенти
  • Да намалите нивото на грешки при обслужването на клиенти
  • Да повишите мотивацията за работа на служителите

Предлагам Ви решение на вашите бизнес казуси:

Цялостна система от Стандарти за работа с клиенти, която включва различни компоненти:

  • Познаване и определяне на типовете клиенти
  • Методи за осъществяване и изграждане на успешни контакти
  • Способности за идентификация на нуждите на клиента
  • Техники за преодоляване и справяне с възраженията
  • Приемане и обслужване на рекламации

Как ще ви помогне:

  • Да изградите стабилна и устойчива бизнес стратегия за растеж
  • Да конкретизирате работата на търговските служители
  • Повишите качествено на обслужването на клиенти

Проектът се осъществява в две фази

Етап 1

Работна среща с екипа и одит на текущото състояние

Очаквани резултати:

  • Извеждане на поведенията и Стандартите от вътре на вън (Toyota Way)
  • Предложение за търговски стандарти за поведение
  • Предложение за мотивационна схема и модел

Етап 2

Създаване на стандартите

Дейности:

  • Създаване на стандартите
  • Разписване на Книга за търговско поведение
  • Създаване на Чек листа за контрол (Таен Клиент и Регионален Мениджър)
  • Обучение на специалистите по обслужване на клиенти в стандарти за работа

Очаквани резултати:

Въведени и приети от екипа Стандарти за обслужване на клиентите

ЦЕНА: 2500 лв.

Вземи до 15 февруари на цена 1500лв.

Заяви стандарти за обслужване

Вижте видео от уебинара „Как да мотивираме и задържаме търговския персонал“ на 02.02.2017